یکم خوشگذرونی

خرید بک لینک

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: )))) meaning,)))) emoticon meaning,)))) emoticon, نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

انسان موجودیست که زیاد موجود نیست !!

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: انسان,انسانم آرزوست,انسانیت,انسان شناسی و فرهنگ,انسانهای اولیه,انسان و حیوان,انسانهای عجیب,انسانيت,انسان در جستجوی معنا,انسان شناسی, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

نام اثر:تهران ، مهدی عرشیان

یاد اون کودک سوری افتادم.....

چه مهاجران زیادی داریم تو شهرمون که بی صدا میمیرن و هیچکس نمیفهمه....

به امید ظهور تنها گشایشمان....

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: مهاجرسرا,مهاجرت به کانادا,مهاجرت به آمریکا,مهاجرت به استرالیا,مهاجرت,مهاجرانی,مهاجرت به آلمان,مهاجرت به سوئد,مهاجر,مهاجرت به نیوزلند, نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

تنهایی یعنی وقتی صحبت مسافرت رفتن میشه,اولین چیزی که به ذهنت برسه این باشه که هنذفری یادت نره !

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

اگر ادمکی چوبی بودی آرزوی این را داشتی که

ای کاش آهنی بودی

و اگر آهنی بودی به گمانت آدمکی برفی بودن لذتی دیگر داشت

و کاش ها و کاش های دیگر

آآآآآآآآآآآآآآخ پینوکیو

آدمک چوبی من

برگرد به دنیای خودت

انسان بودن درد دارد

من یک انسانم...

(ف.س)

برگرفته از وبلاگ : یکی انگار هوای مارو داره ( تو لینکام هست)

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: آدمک,ادمک سلام,ادمک سوگند,ادمک صادق,ادمک سلام از سوگند,ادمک اخر دنیاست بخند,ادمک سلام سوگند,ادمک چوبی,ادمک گودیناف,آدم کوتوله ها, نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

خانواده ام در روستایی زندگی می کنند. هر 5 شب یکبار برای ملاقات با آنها به آنجا می روم.در طول راه هیچ چراغی وجود ندارد.امشب شب اول ماه است و من با احتیاط فراوان رانندگی می کنم. زیرا احتمال تصادف در تاریکی بسیار بالاست.شب پنجم ماه است و من دوباره در جاده ای که همچنان پر خطر است به راه می افتم.ماه که هلال کوچکی از آن نمایان است، با نور کمی در آسمان می درخشد. با احتیاط و سرعت کم رانندگی می کنم تا اتفاقی رخ ندهد.شب دهم است. دوباره به جاده می زنم. امشب نور ماه راه را برایم روشن تر کرده، و من سریع تر می توانم حرکت کنم.شب پانزدهم در نیمه های راه بودم که چراغ ماشی یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:04

او ...پشت صحنه تئاتری آتش گرفت ...لباس دلقک هم آتش گرفتو دلقک بی نوا شروع به سوختن کرد....دلقک هراسان و پریشان بسوی سن تئاتر دوید در حالیکه فریاد میزد :وای سوختم .. وای سوختم .. تماشاگران همه شروع به تشویق دلقک کردنددلقک بیچاره با تمام وجود فریاد میزد :سوختم سوختم ...تماشاگران با لبخندی از رضایت برکنار لب شروع به تشویق دلقک کردند...و او سوخت به همین سادگیدر میان تمام آدمهایی که او برایشان قهرمان بود...برای همه آنهایی که روزی برایشان لبخند رضایت هدیه می آورد...مُردم از زندگی بی تو که با من هستی ... برگرفته از وبلاگ آب و دل( تو لینکام هست) یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: h and m,h pylori,h and r block,h mart,h town,h h holmes,h h gregg,h is for hawk,h and m kids,h and m near me, نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:03

به نام او...میگن آدما شبیه قصهها و افسانههای کودکی شون هستن پس شاید وضعیت امروز جامعهی ما پیش بینی شده بوده!!! قهرمانای دوران کودکی ما کیا بودن؟ یادته؟! سیندرلا، زیبای خفته، سفیدبرفی و... نقطه مشترک همهی این به ظاهر قهرمانها یکی بود...زیبایی...پس نباید تعجب کنیم که کشورمون نرخ بالایی در جراح زیبایی داشته باشه. ازحرفم اشتباه برداشت نکنید من نمیگم زیبایی خوب نیست اتفاقا همهی انسانها میل طبیعی به زیبایی دارند اما الان زیبایی شده تنها محور زندگی دخترای ما. تو تمام قصههای کودکی ما دخترا آخرش خوشبخت میشن اما چجوری؟! یهویی یک شاهزاده وارد میشه یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:03

براي كشف اقيانوس هاي جديد بايد جرات ترك ساحل را داشت،اين دنيا دنياي تغيير است نه تقدير.

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: )))) meaning,))) emoji,)))l,))) what does this mean in texting,)))) emoticon meaning,)))evalion(((,))) text meaning,)))) emoticon,)))_,_(18 ) монтаж прост,)))rob the goy(((, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 5:03

صفحه بندی